Pidän työstäni edelleen kovasti ja hartaasti haluaisin jatkaa ensi vuonnakin. Tunnen vahvasti, että tämän työn plussat ja miinukset ovat juuri sopivia minulle nykyisessä elämäntilanteessa, eikä muu työ houkuttelevammallakaan  palkka-työaika -suhteella aja tämän edelle. Ensi kuun aikana selviää, keitä valitaan.  Hakijoita on ollut kaikkiin yksikkömme avoimiin työpaikkoihin runsaasti.

Viime viikonloppuna olin aloittelemassa luovan kirjoittamisen jatko-opintoja eli cum laudea. Se on edelleen huikaisevan mukavaa opiskelua. Nyt en asunut opistolla vaan kävin kotoa käsin, sillä kotosalla oli kaksi flunssan potijaa: Puoliso ja Kuopus. Samainen flunssa kurkkukipuineen ja nuhineen iski minuun sitten tiistaina. Nyt olen jo voiton puolella tästä taudista.

Tänään olin kuuntelemassa Jaakko Löytyn yhtyettä lähikirkossa. Ylimääräisenä kiitoksena laulettu Kahden maan kansalainen sai taas silmät vuotamaan.

Vaikka vaellus on vaivaista,
Minä vielä jaksan toivoa,
olen kahden maan kansalainen.
(K.Pispa/J.Löytty)